13 Kasım 2015 Cuma

Sosyal Mühendislik İle Facebook Hacklemek


Merhaba Değerli Okuyucularım,

Bu yazıdaki taktikleri kullanmanız sonucunda olacaklardan ben sorumlu değilim.
Filmlerdeki gibi yeşil yazıların bulunduğu konsola bir kaç satır kod girerek facebook hackleme olaylarına kendini kaptırarak facebook hacklemek isteyen kişiler için yazıyorum bu yazıyı. Öncelikle facebookta hesap çalma diye bir şey yoktur. Facebookta hesabın bilgilerini direk kullanıcıdan almak vardır.

Nedir Bu Sosyal Mühendislik ? 

Sosyal mühendislik aldatma yöntemidir. İnsanlar güvenir ve inanırlar. Sosyal mühendislik ile her türlü bilgiyi siteyi hackliyebilirsiniz. Sosyal mühendislik taktiğinde karşıdaki kişinin sevdiği şeyleri, ilgi alanlarını, hobilerini bilmemiz gerekli.


Sosyal mühendisliği kullanarak nasıl hackliyeceğiz ? 

Evet asıl konumuz bu. Diyelim ki tokyo drift filminin hayranı kurbanımız. O zaman tokyo driftte en çok gündemdeki başlıkları bulmamız gerekli. Tokyo driftte ki Han adlı oyuncu öldü ölmedi konusu çok gündemdeydi. Free domain yada ücretli bir alan adına Fake Facebook Scripti ini kuracaksınız. Sonrasında kurbanımıza bak kanka tokyo driftteki hanın ölüm hanını facebookta paylaşmışlar diceksiniz. Sonrasında zaten kurban numarayı yutacaktır.

Diğer bir taktiğimiz keylogger yöntemidir. Keylogger yedirmek ustalık gerektirir. Karşıdaki kullanıcının profilini gezin. Örneğin minecraft delisi bir kurbanımız var. Ona minecraft para hilesi diyerek yedirebilirsiniz. Veya cs:go delisi bir kurbanımız var. Ona cs:go skin hilesi bak kanka kendim yazdım bir test etsene ya bende cs:go yok diyerek yutturabilirsiniz.


Dip not: İllegale kaçacağından keylogger tanıtımı yapmadım yada link vermedim. Hakops keylogger yada dark comet rat keyloggeri öneririm. 
Unknown Web Developer

Adım Yusuf soyadım Akgün. Web ve Grafik alanında çalışmalar yapıyorum. YusufNumlock blogum. netdeturk.com diğer web sitem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder